نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی آرسنال و بورنموث در لیگ انگلیس | توپچی‌ها منتظر لغزش سیتی جریمه سنگین کمیته انضباطی برای هوادار خاطی سپاهان پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز در لالیگا (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دستور وزیر ورزش به فدراسیون فوتبال برای بررسی توهین به بانوان در ورزشگاه‌ها مالک باشگاه نساجی برای شکست پرسپولیس پاداش ویژه تعیین کرد نساجی، حریف مورد علاقه پرسپولیس! سردار را نه رم می‌خواهد نه لورکوزن | مقصد بعدی آزمون کجاست؟ تاریخ و ساعت بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | کلوپ به دنبال اعاده حیثیت بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟
سرخط خبرها

تدابیر امنیتی در اطراف خانه گرینوود| جنجال ادامه‌دار حول ستاره منچستریونایتد

  • کد خبر: ۹۸۱۵۵
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
تدابیر امنیتی در اطراف خانه گرینوود| جنجال ادامه‌دار حول ستاره منچستریونایتد
ستاره جوان منچستریونایتد همه‌جوره بایکوت شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سیاه‌روزی‌های مهاجم جوان و بی‌اخلاق منچستریونایتد تمامی ندارد و این بازیکن روزگار عجیبی پشت‌سر می‌گذارد. با وجود اینکه میسون گرینوود به‌قید وثیقه آزاد شده، او از حضور در تمرین منچستریونایتد محروم است و تحقیقات هم درباره این بازیکن جوان ادامه خواهد داشت. پس از آزادشدن میسون گرینوود با قید وثیقه، قربانی تجاوز جنسی او سکوتش را شکست تا از همه به‌دلیل حمایت‌هایشان تشکر کند. هریت رابسون، دانش‌آموز هجده‌ساله، فاش کرد که هفته گذشته هفته بسیار سختی برای او بوده است و تا کامل‌شدن تحقیقات پلیس از اظهارنظر خودداری خواهد کرد.

سکوتی که کوتاه شکسته شد

گرینوود بیست‌ساله یکشنبه اولین‌بار به اتهام تجاوز و ضرب‌وشتم دستگیر شد. سپس به‌اتهام تجاوز جنسی و تهدید به قتل سه شب در بازداشتگاه ماند تا به سؤالات پلیس جواب بدهد. قربانی او در اینستاگرامش نوشت: «از همه کسانی که با پیام‌هایشان از من حمایت و من را تشویق کردند، سپاسگزارم. چند روز گذشته برایم بسیار سخت بود و تا پلیس به تحقیقاتش ادامه می‌دهد، از شبکه‌های اجتماعی دور خواهم بود.»

نگهبان بیرون خانه و محرومیت

گرینوود چهارشنبه با قرار وثیقه آزاد شد، اما از آن زمان در جایی دیده نشده است. به‌نظر می‌رسد پس از آزادشدنش تدابیر امنیتی عمارت مجللش در «بودون» منچستر تشدید شده است. دو نگهبان امنیتی در بیرون خانه او دیده شدند و یک کارشناس هم برای نصب سامانه امنیتی ۳۵۰پوندی وارد خانه او شده است.

پس از انتشار اخبار اتهامات گرینوود، او برای مدت نامعلومی از بازی در تیم منچستریونایتد محروم شد و رالف رانگنیک، سرمربی یونایتد، در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل میدلزبورو به دستگیری مهاجمش اشاره کرد: «ما یک هفته تمرینی عادی را گذراندیم. بدیهی است که درباره موضوع گرینوود درون تیم بحث می‌شود، اما می‌توانیم در اوضاع عادی تمرین کنیم و مشتاقانه منتظر بازی هستیم.» رانگنیک همچنین گفت که پس از دستگیری گرینوود مجبور شدند مذاکرات درون تیمی انجام دهند. شایعه شده بود که جسی لینگارد پس از نیمکت‌نشینی‌های طولانی قرار است در ژانویه از باشگاه جدا شود، اما رانگنیک تأیید کرد که دستگیری گرینوود از عوامل ماندن این بازیکن در باشگاه است.

او گفت: «به‌نوعی دستگیری گرینوود یکی از عوامل بوده است، اما باشگاه و هیئت‌مدیره به من گفتند که نتوانستند با باشگاهی که به او علاقه‌مند باشد، به توافق برسند. با بسته‌شدن پنجره نقل‌وانتقالات در دوشنبه، هیئت‌مدیره به من اطلاع داد که ترجیح می‌دهد او بماند و من هم می‌توانم این موضوع را درک کنم و بپذیرم. دو مشکل وجود داشت؛ مشکل میسون گرینوود از یک‌طرف و بازیکنی که هفته‌ها بازی نکرده است و باشگاه نتوانست با باشگاه دیگری برای انتقال او به توافق برسد از طرف دیگر.»

پیراهن‌های گرینوود مجانی عوض می‌شود!

ماجرای گرینوود و رسوایی اخلاقی او همچنان ادامه دارد و باشگاه منچستریونایتد نیز کاملا این بازیکن را بایکوت کرده است. باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد هواداران این تیم می‌توانند پیراهن‌هایی را که نام میسون گرینوود روی آن حک شده است، به فروشگاه بیاورند و آن را رایگان با پیراهن دیگری معاوضه کنند. در پی رسوایی اخلاقی این بازیکن منچستریونایتد که با افشاگری نامزدش به جرم ضرب‌وشتم، تهدید به مرگ و آزار جنسی دختری هجده‌ساله به زندان افتاد و سپس به قید وثیقه آزاد شد، باشگاه یونایتد همه لباس‌هایی را که با نام او در فروشگاه‌های این باشگاه بود، جمع‌آوری کرد.

از طرف دیگر، هواداران این باشگاه هم پیراهن‌هایی را که با نام این بازیکن خریده بودند، با ناراحتی به فروشگاه برگردانده‌اند. حالا سخنگوی باشگاه اعلام کرده هر هواداری که پیراهنی با نام گرینوود خریده است، می‌تواند آن را رایگان با پیراهن دیگری با نام دیگر بازیکنان کنونی منچستریونایتد عوض کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->